32. Telekom Vivicittá Városvédő Futás, rajtzónák

  • Az időbeálló zónákat egységesen sárga alappal jelöljük, csak a zónák fekete számjegye tér el!
  • Az időzónákat jelölő zászlók is az új zónajelölésnek megfelelően, sárga alapon fekete számjegyet tartalmaznak.

Kérjük a rajt előtt mindenki a tervezett tempójának (perc/km) megfelelő zónába álljon be, hogy ne zavarja a többi futót.
A párosok 1. embereinek rajtszámán is helyezünk el rajtzóna matricát, a kezdő csapattag tempójának (perc/km) megfelelően

Rajtzónák:

  • 1-es zóna:
    • 4:30 perc/km-en belül
      • 1:35:00-n belüli félmaraton
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 40 m-re lesz
      • 45:00-n belüli Vivicittá
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 20 m-re lesz
  • 2-es zóna:
    • 4:30-5:00 perc/km között
      • 1:35:00-1:45:00 közötti félmaraton
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 110 m-re lesz
      • 45:00-50:00 közötti Vivicittá
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 50 m-re lesz
  • 3-as zóna:
    • 5:00-5:30 perc/km között
      • 1:45:00-1:56:00 közötti félmaraton
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 210 m-re lesz
      • 50:00-55:00 közötti Vivicittá
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 130 m-re lesz
  • 4-es zóna:
    • 5:30-6:00 perc/km között
      • 1:56:00-2:06:00 közötti félmaraton
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 330 m-re lesz
      • 55:00-60:00 közötti Vivicittá
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 230 m-re lesz
  • 5-ös zóna
    • 6:00-6:30 perc/km között
      • 2:06:00-2:17:00 közötti félmaraton
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 400 m-re lesz
    • 6:00 perc/km fölött
      • 60:00 fölötti Vivicittá
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 330 m-re lesz
  • 6-os zóna
    • 6:30 perc/km fölött
      • 2:17:00 fölötti félmaraton
        • a rajtbeálló kapu a rajtkaputól kb. 430 m-re lesz

Ezen az eseményünkön mindenki csak az előre megadott, tervezett tempójának megfelelő rajtzónába állhat be.
Ezzel is szeretnénk csökkenteni a rajt utáni első kilométerek tumultusát, a felesleges előzgetéseket. Ha csak az egy tempójú futók indulnak egy zónából, sokkal nyugodtabb, kiszámíthatóbb lesz már a futás eleje is.

  • A tervezett tempónak megfelelő rajtzónába való beállást a rajtszámon elhelyezett etikett segíti, melyet a zónába történő beálláskor ellenőrzünk. Az etikett száma megegyezik a zóna számával.
  • Mindenki csak abba a rajtzónába állhat be, amilyen számú matrica a rajtszámán van.
  • Aki nem adott meg tervezett tempót, az a rajt előtt a versenyközpontban kérhet matricát.
  • Rajtzóna-matrica nélkül csak a leghátsó rajtzónába lehet beállni!
  • Az időbeállót jelző zászlót mindig az adott időzóna végére helyezzük el, tehát mindig a beálló kaputól a rajt felé eső területre kell beállni.
    • A belépés után indulj el a rajtkapu felé, hogy az utánad érkezők is be tudjanak állni a zónába!
  • A rajtzónák beálló kapuit a rajt előtt 20 perccel nyitjuk, és 5 perccel a rajt előtt zárjuk, utána már csak a mezőny végére lehet állni.

Kérjük, ha a rajtzónádban nem megfelelő matricás futóval találkozol, figyelmeztesd arra, hogy célidejének megfelelő tempójú rajtzónát válassza, a tumultus és az esetleges balesetek elkerülése érdekében.

A távot önerőből teljesítő kerekesszékes és handbike-os indulók 30 másodperccel a mezőny előtt indulnak, a rajtkapuhoz legkésőbb 5 perccel a rajt előtt állhatnak be.

  • Őket felvezető motoros kíséri, a mezőnyt elhagyniuk csak a célhoz közeledve lehet.
    • A Félmaratonon a Lehel útra kanyarodva (kb. 18,6 km-től)
    • A Vivicittá 10 km-en az Olof Palme sétányon lévő fordítót elhagyva (kb. 9 km-től)