12 hetes edzésterv indul a K&H mozdulj! Balaton maraton 14 és 7 km-es távjaira

Készülj edzéstervünk segítségével a K&H mozdulj! Balaton maraton 14 kilométeres vagy 7 kilométeres távjára! A feliratkozók szeptember 1-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy a november 25-26-i hétvégén a tervezett idővel érhessenek célba.



Segítséget nyújtunk azoknak, akik a 14 kilométeres távon szeretnének célba érni, valamint azoknak, akik a siófoki versenyen a 7 kilométeres távon állnak majd rajthoz. Utóbbiak két terv közül választhatnak majd, egy kezdőknek szóló, és egy gyorsító edzéstervet találnak majd a levélben.

Az edzésterv mellé hasznos tippeket, étkezési és frissítési tanácsokat is küldünk a felkészítő hírlevélben, melyet háromhetente kapsz majd meg.
Csatlakozz az e-edzés programhoz, és érj célba a vágyott idővel!

Az első levél kiküldése: szeptember1.

A 14 kilométer edzéstervére iratkozz fel itt:

14. K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton - 2017. november 25-26.

12 hetes felkészülés a K&H mozdulj! Balaton maraton, 14 km-es távjára

Feliratkozom



A 7 kilométer edzéstervére iratkozz fel itt:

14. K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton - 2017. november 25-26.

12 hetes felkészülés a K&H mozdulj! Balaton maraton, 7 km-es távjára

Feliratkozom



A Ketodex támogatásával.