18 hetes edzésterv indul a K&H mozdulj! Balaton maraton egyéni félmaratonjára

Készülj edzéstervünk segítségével a K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton egyéni félmaratoni távjára! A feliratkozók július 21-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy a november 25-26-i hétvégén a tervezett idővel érhessenek célba.



A csatlakozók háromféle edzésterv közül választhatnak. Segítséget nyújtunk azoknak, akik életük első félmaratonján szeretnének célba érni, azoknak, akik a kerek 2:00-s időt célozzák meg, valamint azoknak a gyorsabb lábúaknak, akiknek az 5 perces tempó lehet a cél, és 1 óra 45 perc alatt szeretnének teljesíteni a távot.

Az edzésterv mellé hasznos tippeket, étkezési és frissítési tanácsokat is küldünk a felkészítő hírlevélben, melyet háromhetente kapsz majd meg.
Csatlakozz az e-edzés programhoz, és érj célba a vágyott idővel!

Az első levél kiküldése: július 21.

Iratkozz fel itt:

14. K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton - 2017. november 25-26.

18 hetes felkészülés a K&H mozdulj! Balaton maraton, félmaratoni távjára

Feliratkozom



A Ketodex támogatásával.