Rossmann: fontos a sport és az egészséges táplálkozás

A Rossmann immár 4. alkalommal adja nevét a Mikulásfutáshoz, és nem csak azért, mert a piros szín kiválóan illeszkedik a cég logójához, vagy azért, mert a Rossmann mintegy 200 üzletének pontosan most, az ünnepi szezonban van a legtöbb vásárlója, hanem azért is, mert különösen fontos a Rossmann számára a sport és az egészséges táplálkozás. Nem véletlen, hogy a befutócsomagba is egészséget támogató termékek kerültek: üdítő, müzliszelet, gyümölcsszelet, proteinszelet, valamint papír zsebkendő és frissítő cukorka – mind a Rossmann saját márkás termékei!

A Rossmann szlogenje: "Tudjuk, mire vágysz!" Arra, hogy a mozgás öröm legyen, különleges élmény, mely a családoknak, családanyáknak, családapáknak, fiataloknak és idősebbeknek egyaránt feltöltődést jelent! A 4. Rossmann Mikulásfutás pedig pontosan ezt testesíti meg!

A cég egyébként társasági adójából a sportot támogatja, méghozzá utánpótláscsapatokat. Az eseményen veled futnak majd a Rossmann dolgozói is!