15 hetes edzésterv indul a Balaton Maraton félmaratoni és 10 km-es távjaira

 

Készülj edzéstervünk segítségével a Balaton Maraton félmaratoni és 10 km-es távjaira! A feliratkozók augusztus 5-től háromhetente kapják majd az edzéstervet.



Csatlakozz az e-edzés programhoz, és érj célba Siófokon, a szenzációs szezonzárón!

A félmaratoni felkészülésben 2 célidő közül választhatsz majd: 2 óra és 1:45, míg a 10 km-s felkészülés kifejezetten kezdő vagy rutinosabb, de lassú futók számára készül.

Félmaratoni edzésterv 2 órás és 1:45-ös célidőre itt érhető el:

19. Balaton Maraton és Félmaraton

15 hetes felkészülés a Balaton Félmaratonra 2 órás és 1:45-ös célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




Kezdő, vagy lassú futók 10 km-es tervére itt iratozhatsz fel:

19. Balaton Maraton és Félmaraton

15 hetes felkészülés a Balaton Maraton 10 km-es távjára kezdő, és nagyon lassú futóknak

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




A kezdő félmaratonisták terve már korábban elindult, de ahhoz is lehet még csatlakozni itt:

19. Balaton Maraton és Félmaraton

18 hetes felkészülés az egyéni félmaratonra célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




Az e-edzés támogatója a Huawei



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!