12 hetes edzésterv indul a Telekom Vivicittá 10 km-re

Készülj e-mailes edzéstervünk segítségével a Telekom Vivicittá 10 km-es távjára! A feliratkozók január 27-től háromhetente kapják az edzéstervet, hogy április 23-án célba érhessenek.



Akkor válaszd ezt az edzéstervet, ha már van egy kis gyakorlatod a futásban. Kétféle edzésterv közül választhatsz majd attól függően, hogy 60, vagy 50 perc alatt szeretnél célba érni. Ha a 60 perceset választod, akkor jó, ha már tudsz futni a terv elkezdése előtt 5 km-t 6 perces tempóban. Az 50 perces célidő esetében, az 5 km-es táv jó, ha 5 perces tempóban megy. Heti 3-4 futóedzéssel számolj a versenyig!



Iratkozz fel itt:

Telekom Vivicittá 10 km

12 hetes felkészülés a Telekom Vivicittá 10 km-re, 60 és 50 p-es célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot





Ha a fent említett 6 és 5 perces tempók egyelőre nagyon távolinak tűnnek, vagy most kezded a futást, akkor csatlakozz be a kifejezetten lassú futók számára készült edzéstervbe, ami a szintidőn belüli célba érést garantálja.

Úgy számolj, hogy heti 3 alkalmat mindenképp edzésre kell szánnod!



Iratkozz fel itt:

Telekom Vivicittá 10 km

15 hetes felkészülés a Telekom Vivicittá 10 km-re, célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Félmaratonra készülsz?



Iratkozz fel itt:

Telekom Vivicittá Félmaraton

15 hetes felkészülésa Telekom Vivicittá Félmaratonra, 2 órásés 1:45-ös célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Az e-edzés támogatója a Huawei



Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!




fb share