15 hetes edzésterv indul a Wizz Air Budapest Félmaratonra

Készülj edzéstervünk segítségével a Wizz Air Budapest Félmaratonra! A feliratkozók május 27-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy szeptember 11-én célba érhessenek.



A feliratkozók számára e-mailben érkező edzésterv 2 órás, 1:45-ös, és 1:30 célba érésre segít felkészülni.

Iratkozz fel itt:

37. Wizz Air Budapest Félmaraton

15 hetes felkészülés a Wizz Air Budapest Félmaratonra 2órás, 1:45-ös és 1:30-as célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



2:30 as célidős edzéstervre itt tudsz feliratkozni:

37. Wizz Air Budapest Félmaraton

21 hetes felkészülés a Wizz Air Budapest Félmaratonra, célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Valamint időterv nélküli, első teljesítőknek szóló, február óta futó edzéstervünkbe is bármikor becsatlakozhatsz.

37. Wizz Air Budapest Félmaraton

30 hetes felkészülés a Wizz Air Budapest Félmaratonra, szintidőn belüli célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot





Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!




fb share