12 hetes edzésterv indul a K&H mozdulj! futóest 10 km-es távjára

Július 2. estére ne tervezz programot, mert ennél jobbat úgysem fogsz találni: fuss velünk a 28. K&H mozdulj! futóesten, Budapest szívében, a versenyközpont, vagyis a start-cél terület a Hősök tere!

Készülj edzéstervünk segítségével a K&H mozdulj! futóest 10 km-es távjára! A feliratkozók április 8-tól háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy július 2-án célba érhessenek.



Az edzésterv kezdő és kifejezetten lassú futók számára készül, hogy biztonsággal, szintidőn belül célba tudjanak majd érni.

Iratkozz fel itt:

28. K&H mozdulj! futóest, 10 km

12 hetes felkészülés a 10 km-es távra, szintidőn belüli célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Félmaratonisták edzéstervei is elérhetők:

Edzésterv 2 órás és 1:45-ös célba érésre:

28. K&H mozdulj! futóest, félmaraton

15 hetes felkészülés a K&H mozdulj! futóest félmaratonra 2 órára és 1:45-re

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Vagy ha a fentiektől lassabb félmaratont tervezel, akkor itt tudsz csatlakozni:

28. K&H mozdulj! futóest, félmaraton

18 hetes felkészülés a K&H mozdulj! futóest félmaratoni távjára, teljesítésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot





Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!


fb share