21 hetes edzésterv indul a Wizz Air Budapest Félmaratonra

Készülj edzéstervünk segítségével a Wizz Air Budapest Félmaratonra! A feliratkozók április 15-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy szeptember 11-én célba érhessenek.



A feliratkozók számára e-mailben érkező edzésterv a 2:30-as célba érésre segít felkészülni.
Akkor tudsz a felkészülésbe becsatlakozni, ha már le tudsz futni 11-12 kilométert akármilyen lassú tempóban és heti minimum 3 alkalmat tudsz az edzésre szánni.

Iratkozz fel itt:

37. Wizz Air Budapest Félmaraton

21 hetes felkészülés a Wizz Air Budapest Félmaratonra, célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Valamint időterv nélküli, első teljesítőknek szóló, február óta futó edzéstervünkbe is bármikor becsatlakozhatsz.


37. Wizz Air Budapest Félmaraton

30 hetes felkészülés a Wizz Air Budapest Félmaratonra, szintidőn belüli célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot





Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!


fb share