ALDI Női Futógála-edzésterv feliratkozás




Feliratkozási és csatlakozási lehetőségek

24. ALDI Női Futógála, 10 km - 2019. május 19.
Táv: 10 km
Futamidő: 12 hét, február 25-től (első kiküldés február 19.)
Célidő: a táv teljesítése szintidőn belül, 60 p, 45 p

24. ALDI Női Futógála, 10 km

12 hetes felkészülés az ALDI Női Futógála 10 km-es távjára célbaérésre, 60 percre, és 45 percre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



24. ALDI Női Futógála, 5 km - 2019. május 19.
Táv: 5 km
Futamidő: 9 hét, március 18-tól (első kiküldés március 12.)
Célidő: a táv teljesítése szintidőn belül

24. ALDI Női Futógála, 5 km

9 hetes felkészülés az ALDI Női Futógálára 5 km-es távjára, célbaérésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



Ezen az eseményen a nőket szeretnénk helyzetbe hozni, felhívni a figyelmüket arra, hogy a rendszeres mozgás, az egészséges, kiegyensúlyozott hétköznapokat jelentheti.
A távok változatosak, 1,5 kilométertől 10 kilométerig terjednek, illetve a versenyszámok kombinálásával akár 17 kilométert is lehet teljesíteni három részletben.


Versenykiírással hamarosan jelentkezünk!

Nézd meg a 2017-es filmet, meríts erőt a felkészüléshez és tartsd szinten a motivációt.

Ti írtátok:

- Nekem nagyon tetszett, hasznos dolog volt a felkészülésben:-)
- Minden szuper volt, az edzesterv pont tokeletesen tarthato volt.
- Első futóversenyen volt, az általatok küldött edzésterv teljes mértékben megfelelt számomra a kitűzött cél elérésében, magamtól azt gondoltam volna, hogy több hosszabb távot kell futni a felkészülés során. Tartottam az edzéstervet, és bejött :)
- Az edzésterv kiválóan felkészített a versenyre!
- Számomra megfelelő volt az edzésterv. Rugalmasan kezeltem, így nem okozott gondot a követése.
- Precíz, jól összeállított, változatos és hatékonyan alkalmazható volt az edzésterv. Különösen tetszett, hogy a várt szintidőmnek megfelelő tervet is találtam, ami sokat javított a sebességemen.

Az e-edzés keretében az 5 km-es, és a 10 km-es távra való felkészülésben nyújtunk segítséget.
Az edzésterveket három hetes szakaszokban (ún. mikrociklusonként) küldjük. A felkészüléshez bármikor lehet csatlakozni, a levél elején mindig megírjuk, hogy milyen futótudás szükséges az adott terv teljesítéséhez.

Kérünk, arra figyelj, hogy rendszerünkben egyetlen e-mail címet használj. Amivel most feliratkozol, egy későbbi nevezésnél is azt add majd meg. A Gmail postafiókkal rendelkezők leveleiket ellenőrizzék a közösségi, a promóciós és a spam mappában is!

Fuss hatékonyan, hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk - fuss velünk!