Telekom Vivicittá Városvédő Futás - edzésterv feliratkozás









Feliratkozási és csatlakozási lehetőségek

37. Telekom Vivicittá Félmaraton, célba érésre, lassú futóknak - 2022. március 27.
Táv: 21 097 m
Futamidő: 24 hét, 2021. október 11-től (első kiküldés október 8.)

37. Telekom Vivicittá Félmaraton

24 hetes felkészülés Telekom Vivicittá félmaratoni távjára - célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




37. Telekom Vivicittá Félmaraton, 2 órás és 1:45-ös célidőre - 2022. március 27.
Táv: 21 097 m
Futamidő: 15 hét, 2021. december 13-tól (első kiküldés december 10.)

37. Telekom Vivicittá Félmaraton

15 hetes felkészülés a Telekom Vivicittá félmaratonra 2 órás és 1:45 ös célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




37. Telekom Vivicittá Félmaraton, formába hozó edzésterv - 2022. március 27.
Táv: 21 097 m
Futamidő: 9 hét, 2021. január 24-től (első kiküldés január 21.)

37. Telekom Vivicittá Félmaraton

9 hetes, formába hozó felkészülés a Telekom Vivicittá Félmaratonra

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




37. Telekom Vivicittá Városvédő Futás, 10 km célba érésre, 60 és 50 perces célidőre - 2022. március 27.
Táv: 10 km
Futamidő: 15 hét, 2021. december 13-tól (első kiküldés december 10.)

37. Telekom Vivicittá 10 km

15 hetes felkészülés a Telekom Vivicittá 10 km-re célba érésre, 60 p és 45 p-es célidőre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




37. Telekom Midicittá 7 km célba érésre - 2022. március 26.
Táv: 7 km
Futamidő: 9 hét, 2021. január 24-től (első kiküldés január 21.)

37. Telekom Midicittá 7 km

9 hetes felkészülés a Telekom Midicittá 7 km-re

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




A tavasz nagy futóeseménye, ahol mindenki, aki mozogni vágyik, talál magának kihívást.
A 600 méteres családi futástól az egyéni félmaratonig rengeteg táv várja a tavaszköszöntőket.

Nézd meg a 2019-es eseményről készült filmet, meríts erőt a felkészüléshez és tartsd szinten a motivációt.

Ti írtátok:
- Jók az edzéstervek, egyszerű halandót is felkészíti hosszabb távokra.
- Nagyon tetszik, tartható, én szeretem tartani magam szigorúan az előírásokhoz. Nekem tetszik.
- Jó volt az edzésterv, nagyon jó kiindulási alapot nyújt.
- Számomra teljesen megfelelő volt a terv, én csupán az időbeosztáson változtattam kicsit.
- Elégedett vagyok a tervekkel. Több edzéstervre is feliratkoztam már korábban, jól tudtam használni öket, elértem a kitüzött céljaimat.

Az e-edzés keretében az 7 km, a 10 km és a félmaratoni távra való felkészülésben nyújtunk segítséget.
Az edzésterveket három hetes szakaszokban (ún. mikrociklusonként) küldjük. A felkészüléshez bármikor lehet csatlakozni, a levél elején mindig megírjuk, hogy milyen "futótudás" szükséges az adott tervhez való becsatlakozáshoz.

Kérünk, arra figyelj, hogy rendszerünkben egyetlen e-mail címet használj. Amivel most feliratkozol, egy későbbi nevezésnél is azt add majd meg. A Gmail postafiókkal rendelkezők leveleiket ellenőrizzék a közösségi, a promóciós és a spam mappában is!

Fuss hatékonyan, hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk - fuss velünk!





fb share