Telekom Vivicittá Városvédő Futás - edzésterv feliratkozás




Feliratkozási és csatlakozási lehetőségek

34. Telekom Vivicittá Félmaraton - 2019. április 14.
Táv: félmaraton
Futamidő: 18 hét, december 10-től (első kiküldés december 5.)
Célidő: a táv teljesítése szintidőn belül, 2 óra, 1:30

34. Telekom Vivicittá Félmaraton

18 hetes felkészülés a Telekom Vivicittá Félmaratonra, célba érésre, 2 órára és 1:30-ra

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



34. Telekom Vivicittá Városvédő Futás, 10 km - 2019. április 14.
Táv: 10 km
Futamidő: 12 hét, január 21-től (első kiküldés január 15.)
Célidő: a táv teljesítése szintidőn belül, 60 p, 45 p

34. Telekom Vivicittá Városvédő Futás

12 hetes felkészülés a Vivicittá Városvédő Futás 10 km-es távjára, célba érésre, 60 és 45 percre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



34. Telekom Vivicittá Városvédő Futás, 7 km - 2019. április 13.
Táv: 7 km
Futamidő: 6 hét, március 4-től (első kiküldés február 26.)
Célidő: a táv teljesítése

34. Telekom Vivicittá Városvédő Futás

6 hetes felkészülésa Telekom Városvédő Futás 7 km-es távjára első teljesítőknek

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot



A versenykiírást itt találod

A tavasz nagy futóeseménye, ahol mindenki, aki mozogni vágyik, talál magának kihívást.
A 600 méteres családi futástól az egyéni félmaratonig rengeteg táv várja a tavaszköszöntőket.

Nézd meg a 2017-es eseményről készült filmet, meríts erőt a felkészüléshez és tartsd szinten a motivációt.

Ti írtátok:
- Jók az edzéstervek, egyszerű halandót is felkészíti hosszabb távokra.
- Nagyon tetszik, tartható, én szeretem tartani magam szigorúan az előírásokhoz. Nekem tetszik.
- Jó volt az edzésterv, nagyon jó kiindulási alapot nyújt.
- Számomra teljesen megfelelő volt a terv, én csupán az időbeosztáson változtattam kicsit.
- Elégedett vagyok a tervekkel. Több edzéstervre is feliratkoztam már korábban, jól tudtam használni öket, elértem a kitüzött céljaimat.

Az e-edzés keretében az 5 km, a 10 km és a félmaratoni távra való felkészülésben nyújtunk segítséget.
Az edzésterveket három hetes szakaszokban (ún. mikrociklusonként) küldjük. A felkészüléshez bármikor lehet csatlakozni, a levél elején mindig megírjuk, hogy milyen "futótudás" szükséges az adott terv teljesítéséhez.

Kérünk, arra figyelj, hogy rendszerünkben egyetlen e-mail címet használj. Amivel most feliratkozol, egy későbbi nevezésnél is azt add majd meg. A Gmail postafiókkal rendelkezők leveleiket ellenőrizzék a közösségi, a promóciós és a spam mappában is!

Fuss hatékonyan, hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk - fuss velünk!