Telekom Vivicittá Városvédő Futás - edzésterv feliratkozás




Feliratkozási és csatlakozási lehetőségek

33. Telekom Vivicittá Félmaraton - 2018. április 15.
Táv: Félmaraton
Futamidő: 18 hét, december 11-től (első kiküldés december 8.)
Célidők: a táv teljesítése szintidőn belül, 2 óra, 1:45
Figyelem, a téli szünet miatt az első levél 6 hét edzéstervet tartalmaz!

Telekom Vivicitta Félmaraton 2018. április 15.

18 hetes felkészülés a Telekom Vivicittá Fémaratoni távjára

Feliratkozom



33. Telekom Vivicittá Városvédő Futás, 10 km - 2018. április 15.
Futamidő: 12 hét, január 22-től (első kiküldés január 19.)
Célidők: a táv teljesítése szintidőn belül, 60 p, 45 p

Telekom Vivicittá Városvédő Futás 10 km - 2018. április 15.

12 hetes felkészülés a 33. Telekom Vivicittá Városvédő Futás 10 km-es távjára.

Feliratkozom



33. Telekom Midicittá, 5 km - 2018. április 14.
Futamidő: 6 hét, március 5-től (első kiküldés március 2.)
Célidő: a táv teljesítése szintidőn belül

Telekom Vivicittá Városvédő Futás 5 km - 2018. április 14.

6 hetes felkészülés a 33. Telekom Vivicittá Városvédő Futás 5 km-es távjára.

Feliratkozom



Versenykiírás hamarosan!

A tavasz nagy futóeseménye, ahol mindenki, aki mozogni vágyik, talál magának kihívást.
A 600 méteres családi futástól az egyéni félmaratonig rengeteg táv várja a tavaszköszöntőket.

Nézd meg a 2017-es eseményről készült filmet, meríts erőt a felkészüléshez és tartsd szinten a motivációt.

Ti írtátok:
- Jók az edzéstervek, egyszerű halandót is felkészíti hosszabb távokra.
- Nagyon tetszik, tartható, én szeretem tartani magam szigorúan az előírásokhoz. Nekem tetszik.
- Jó volt az edzésterv, nagyon jó kiindulási alapot nyújt.
- Számomra teljesen megfelelő volt a terv, én csupán az időbeosztáson változtattam kicsit.
- Elégedett vagyok a tervekkel. Több edzéstervre is feliratkoztam már korábban, jól tudtam használni öket, elértem a kitüzött céljaimat.

Az e-edzés keretében az 5 km, a 10 km és a félmaratoni távra való felkészülésben nyújtunk segítséget.
Az edzésterveket három hetes szakaszokban (ún. mikrociklusonként) küldjük. A felkészüléshez bármikor lehet csatlakozni, a levél elején mindig megírjuk, hogy milyen "futótudás" szükséges az adott terv teljesítéséhez.

Kérünk, arra figyelj, hogy rendszerünkben egyetlen e-mail címet használj. Amivel most feliratkozol, egy későbbi nevezésnél is azt add majd meg. A Gmail postafiókkal rendelkezők leveleiket ellenőrizzék a promóciós és a spam mappában is!

Fuss hatékonyan, hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk - fuss velünk!