Web Toolbar by Wibiya
 

18 hetes edzéstervek a Laufsport magazintól

A félmaratonra való felkészülés során az edzések egyes szakaszaiban különböző dolgokra kell a hangsúlyt helyezni. Ha az ember komolyan veszi, akkor az edzéseket bizonyos dinamika, körforgás, szakaszolás alapján kell felépítenie. Éppen ezért a cikkünkhöz egy ilyen, 18 hétre kialakított edzéstervet mellékelünk.

10 hetes edzésterv rendszeresen futóknak Monspart Saroltától

Ez az edzésterv azoknak szól, akik pár éve rendszeresen futnak hetente 2-4 alkalommal, "valamivel" 2 órán belül szeretnének célba érni és futottak már egy-két félmaratont.

8 hetes edzésterv kezdőknek és újra kezdőknek Monspart Saroltától

Ha még sohasem futottad le, azért! Ha már régen teljesítetted, azért! Ha pedig sokszor, akkor pedig miért éppen az idei Nike Budapest Félmaratont hagynád ki? Csodálatos rajt és célhelyszín, szép útvonal, világszínvonalú szervezés: a többi a Te dolgod! Ehhez következik most egy kis segítség kezdőknek középhaladóknak és jobb célidőre vágyóknak!

18 hetes edzésterv teljesen kezdő futóknak

18 hetes edzésprogram, teljesen kezdőknek, heti négy edzést feltételezve

18 hetes edzésterv gyakorlott futóknak

18 hetes edzésprogram gyakorlott futóknak, heti heti négy edzést feltételezve.

18 hetes edzésterv kezdőknek és újra kezdőknek Monspart Saroltától

Győzd le magad, mert a távolság legyőzhető! Fusd le velünk a félmaratont szeptemberben!

22 hetes edzésterv gyakorlott futóknak Monspart Saroltától

A hat hónap elegendő lehet egy viszonylag gyakorlott 10 kilométeres futónak a félmaratoni felkészüléshez. Természetesen érdemes kísérletezni, magunkra alakítani ezt az edzéstervet is, hiszen sohasem szentírás, csak egy jó támpont a terhelés beosztásához.