12 hetes edzésterv indul a Zúzmara Futófesztivál távjaira

Készülj edzéstervünk segítségével a 7. Zúzmara Félmaratonra, és 10 km-re! A feliratkozók október 22-től háromhetente kapják majd az edzéstervet, hogy a január 16-ai eseményen célba érhessenek.

Télen se állj le a futással, sőt kezd az évet egy fagyos, de kivételes élménnyel!



A félmaratoni edzésterv kezdő félmaratonisták számára készül, a cél, hogy szintidőn belül, holtpont nélkül teljesítsék a 21 kilométeres távot.

Itt iratkozhatsz fel:


7. Zúzmara Félmaraton

12 hetes felkészülés a Zúzmara félmaratoni távjára célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot




Ha a 10 kilométeres távot választod, szintén 12 héten keresztül készülhetsz velünk egy stabil célba érésre! A 10-es tervet ebbe a boxba feliratkozva fogod megkapni:


7. Zúzmara Futófesztivál 10 km

12 hetes felkészülés a 10 km-es távra, szintidőn belüli célba érésre

Feliratkozom és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot






Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!


fb share