Bemelegítési tippek a Richtofit Sporttal

A bemelegítés elengedhetetlen, ezzel készítjük fel szervezetünket a nagyobb terhelésre. Hatására emelkedik az izmok hőmérséklete, serkenti a vérkeringést és a légzést.


A bemelegítés ne tartson tovább 5-10 percnél, álljon laza, lendületes gyakorlatokból, és mozgasson át minden nagyobb ízületet. Egy egyszerű bemelegítő gyakorlatsor:

1. Álljunk csípő szélességű terpeszbe, fejünket biccentsük lefelé, majd emeljük vissza középhelyzetbe tízszer.
2. Laza helyben járás, közben körzés a vállakkal előre tízszer, majd hátra tízszer.
3. Lép-zár oldalra, közben a váll vonaláig oldalra emelnek a karok tízszer hajlított, tízszer nyújtott könyökkel.
4. Testsúly áthelyezés egyik lábról a másikra, közben mellkastól előre tolnak a karok, és picit domborít a hát, majd visszahíznak a mellkashoz, és zárnak a lapockák tízszer.
5. Helyben futás magas sarokemeléssel, közben lendületesen a fül mellé emelnek a karok nyújtott könyökkel tízszer.
6. Helyben futás magas térdemeléssel, közben karkörzés előre tízszer, majd hátra tízszer.
7. Helyben járás, közben fül mellé emelnek a karok és mély belégzés, majd leengednek a karok és kifúj a levegő ötször.

A gyakorlatsor elvégzése után nyújtsuk meg a vádlit, a combfeszítő és hajlító izmokat, valamint a hátat, és indulhatunk is futni. Nagyon fontos, hogy a nyújtó gyakorlatokat mindig a bemelegítők után végezzük, soha ne előtte, vagy helyette, és a futás utáni levezetésben nagyobb jelentőségük van, mint a bemelegítés lezárásaként.

A BEMELEGÍTÉST SEGÍTI A RICHTOFIT ÚJ RAPID AKTÍV SPORTGÉLJE
A Richtofit szakemberei által kifejlesztett új sportgél, amely méltó kiegészítője a már jól ismert kék sportkrémnek. Ha két szóban kellene összefoglalni, hogy az új termék miben különleges: gyorsaság és teljesítmény.

A RICHTOFIT A MAGYAR OLIMPIAI CSAPAT HIVATALOS SPORTKRÉME

www.richtofitsport.hu

fb share