Frissítőállomások a 25. Nike Budapest Nemzetközi Félmaratonon

A félmaratoni távon az egyik leggyakoribb probléma a dehidráció. Azért, hogy ezt elkerülhessétek, ismertetjük a frissítőpontok elhelyezkedését.

A Nike Budapest Félmaratonon a frissítő állomások kb. 4 kilométerenként követik egymást. Kérjük, vegyétek igénybe ezeket, hogy minél kevesebb kiszáradt, eléhezett sportolót kelljen kezelnünk.

A frissítőállomások tervezett helyei: 1. Budai alsó rakpart a Halász utcai lehajtó után (4,9 km) 2. Budai alsó rakpart a Petőfi híd után, A38 (8,2 km) 3. Sóház utca (11,8 km) 4. Pesti alsó rakpart Margit híd előtt (15,4 km) 5. Kossuth tér, Alkotmány utca sarok (17,1 km) 6. Ferdinánd híd alatt (18,7 km) 7. Dózsa György út - Lehel utca sarok (19,9 km)

A frissítő állomásokon (1.-4., 6.-7.) víz, (2.-4., 6.) banán, szőlőcukor, Powerade áll a futók rendelkezésére, továbbá a rajtnál és mindegyik frissítő állomáson lehetőség lesz a rajtszámfelvételkor kapott szivacs megnedvesítésére. Felhívjuk a figyelmeteket, hogy az 5. állomáson csak a szivacs megnedvesítésére lesz lehetőség! Egyéni frissítő leadására nincs lehetőség.

Kérünk, hogy a saját egészséged védelmében frissíts a félmaraton során!

fb share